wtorek, 17 marca 2015

Odcinek 4 Mike Spencer - Uczciwy, stylowy projektant.

Dzień dobry!
Witam w Maddie Show!
Jest dzisiaj z nami Mike Spencer!




Maddie: Dzień dobry! Witam cię w Maddie Show!

M: Dzień Dobry.

Maddie: Nie dawno przeszedłeś casting do konkursu Visionary! Jak się z tym czujesz?

M: Byłem zaskoczony, myślałem że więcej ludzi wyśle lepsze prace od mojej. W tym momencie ciesze się z tego minimalnego sukcesu. Miejmy nadzieję, że nie zajmę ostatniego miejsca. Dopowiem jeszcze że kreacja na drugi etap z mojej strony została już skończona i wysłana w środę.

Maddie: Myślisz, że wyniki będą pozytywne czy negatywne?

M: Myślę, że będą pośrednie.

Maddie: Jakie masz zdanie o swojej kreacji którą wysłałeś do drugiego etapu?

M: Moim zadniem jest OK. Zdradzę, że próbowałem zrobić tak, aby była ze złota. Załóżmy, że to takie udawane złoto.

Maddie: Zaprojektowałeś włosy?

M: Owszem. Kreacja składa się z pelerynki, sukienki/body, butów, włosów oraz dodatków.

Maddie: Myślisz, że twinlandczykom się spodoba?

M: Wątpię. 

Maddie: Czemu w siebie nie wierzysz?

M: Wydaje mi się, że to nie styl dużej ilości osób na TL.

Maddie: Która kreacja oprócz twojej ci się podoba?

M: Są dwie/trzy kreacje, które według mnie są lepsze od mojej.

Maddie: A kto jest twoją ulubioną projektantką?

M: Myślę, że Alexis Spencer oraz Vitamine S. Mimo iż nie mają męskich elementów, to i tak zerkam na damskie i to one mi się podobają.

Maddie: A twój ulubiony sklep?

M: Z meskich? Retly oraz Van.

Maddie: Jest coś, co nie podoba ci się w modzie na Twinland?

M: Raczej nie.

Maddie: Jeśli wygrasz swój własny sklep... To ubrania w jakim stylu będziesz sprzedawał?

M: Raczej różne. Nie będzie konkretnego stylu.

Maddie: Jak się czujesz z tym, że twoja żona jest projektantką? 

M: Zazdrość. A tak serio? Ciesze się, że jej się udało.

Maddie: Tylko dlatego jest twoją ulubioną projektantką? Bo jest twoją żoną?

M: Niee! Nie ma mowy! Podoba mi się jej styl i to co rysuje.

Maddie: A co myślisz o restauracji?

M: Ładne wykonanie, fajnie, że można tam jeść za friko, lecz ja nie przebywam za długo w lokalach.

Maddie: A twoje ulubione jedzenie z restauracji?

M: Nic tam nie jadłem.

Maddie: Czujesz się jak gwiazda?

M: Nie.

Maddie: A za kogo się uważasz?

M: Za zwykłego szarego usera.

Maddie: Jak się czujesz na studiach?

M: Łeee... Tak na serio gram w TL tylko dla ubierania postaci i projektowania.A może jeszcze udzielania się trochę.

Maddie: A jak wyglądają relacje twoje i twojej żony?

M: Dobrze. Często piszemy ze sobą, mam wgląd częsty do jej prac przedpremierowo itp.

Maddie: Interesujesz się wyścigami bądź biegami?

M: Mimo iż czasem wezmę udział to tylko tak sobie, nie interesuje mnie to.

Maddie: Jakie pozycje zajmujesz najczęściej?

M: Zawsze były te ostatnie, ale ostatnio nie wiem jakim cudem zajęłem chyba 19.

Maddie: Dużo trenujesz?

M: Wcale.

Maddie: Myślisz, że miałeś farta, czy jesteś w tym dobry?

M: Fart.

Maddie: Masz jakieś marzenie?

M: Raczej nie.

Maddie: Kłócisz się z innymi?

M: Na TL? Raczej nie.

Maddie. Dziękuję za wywiad do widzenia!


    


~ "Jestem Mikołaj i mam 15 lat. Chodzę do 3 klasy gimnazjum. Rysowaniem zajmuję się z pasji, ciekawości od około 2 lat. Prócz grafiki komputerowej interesuje mnie jeszcze muzyka, dokładnie to k-pop."








Dziękuję serdecznie za oglądanie tego odcinka.
Zapraszam na następne!

2 komentarze:

  1. Jeśli mogę coś doradzić (?), to staraj się w jakiś sposób rozbudowywać te pytania. Tak, żeby ten wywiad nie był odbijaniem piłeczki. Jedno zdanie pytania - jedno zdanie odpowiedzi. Dodaj kilka zdań wstępu, coś co rozjaśni lub zainteresuje widza waszego programu. Zamiast pytać "Jak się czujesz na studiach?" powiedz "Niedawno rozpocząłeś studia medyczne. Jak sobie radzisz? Czy ilość materiału cię nie przerasta?", może zapytaj o studenckie życie? To sprawi, że ten wywiad będzie mniej "suchy".
    Bardzo podoba mi się wasz program i czekam na więcej :)

    Pozdrawiam,
    Portia Goodwin

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony