wtorek, 10 marca 2015

Odcinek 1 Layla Lee - Odważna ale zarazem urocza dziewczyna




Dzień dobry, tutaj Maddie Roonie!
Witam w Maddie Show!
Jest dzisiaj z nami Layla Lee!




M: Dzień dobry, fajnie, że się zjawiłaś.

L: Dzień dobry.





M: Czym jest dla ciebie moda ?

L: Moda na Twin Land to przede wszystkim kreatywność, i dążenie do celu; kupienie wymarzonych ubrań do ukończenia stylizacji.

M: Jest coś co ci się nie podoba w tej modzie?

L: Wszystko jest ok. myślę że każdy znajdzie coś dla siebie

M: Co sądzisz o pupilach które niedługo znajdziemy w sklepach?

L: Czekam z niecierpliwością. Sądzę że to bardzo dobry pomysł. Zwłaszcza dla osób które wstają wcześnie gdy inni śpią, nie mogą pogadać bo nikogo nie ma na TL więc mogą pobawić się ze swoim pupilkiem.

M: Gdzie najchętniej spędzasz czas?

L: W salonie gier zdecydowanie. Kalambury to strzał w dziesiątkę.





~ "Nie potrafię się obrażać, a jak już to na 30 minut.  I jestem typem pyskatej, szalonej i odważnej dziewczyny… I  kocham moją żonę Amy Delevigne"



 


Serdecznie dziękuję za oglądanie!
Mam nadzieję, że
Layla
Nie była u nas pierwszy i ostatni raz.


6 komentarzy:

  1. "Nie była u nas pierwszy i ostatni raz" - ostatni to może nie, ale pierwszy na pewno :D

    Elizabeth Murphy

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie uwagi do wyglądu :/ Zmień wygląd bloga, bo jest słaby. I te podkreślenie na różowo i niebiesko, zdecydowanie nie potrzebne :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmień wygląd kolorów czcionek, aż się czytać odechciewa ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopsz :D Wszystko załatwi nowa administratorka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopsz :D Wszystko załatwi nowa administratorka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elizabeth mam nadzieję, że i tak zrozumieją co mam na myśli. Dokładnie tak to chciałam napisać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony