piątek, 13 marca 2015

Odcinek 3 Elizabeth Murphy - Szczera i koleżeńska złodziejka

Dzień dobry!
Witam w Maddie Show!
Jest dzisiaj z nami Elizabeth Murphy!





M: Witaj w programie!

E: Witam

M: Co sądzisz o modzie goszczącej w naszym kraju? 

E: Każdy ma inny styl. Projektantki dają z siebie wszystko, żebyśmy mogli się tą modą bawić. Podoba mi się to.

M: Kto cię inspiruje? 

E: Wielką inspiracją jest dla mnie osoba, której tak naprawdę nie znam, czyli Chloe Campel. Gdy czytam jej wypowiedzi, gdy widzę to, jak stara się o Nate'a to myślę, że wyszła by z tego niezła telenowela.

M: Czy podoba ci się twoja kariera? 

E: Jasne! W prawdziwym życiu nigdy bym nic nie ukradła, ponieważ jestem tchórzem. Na szczęście swoje wielkie marzenie mogę zrealizować grając w Twinland.

M: Ile osób już okradłaś?

E: Cóż... Raz próbowałam ukraść zakupy starszej pani, ale dostałam po głowie torebką. Druga próba była w super markecie, ale jeden z klientów się zorientował i musiałam się przyznać.Ale jestem pewna, że kiedyś mi się uda.

M: Ile pieniędzy zarobiłaś na kradzieżach?

E: Ok. 200 monet.

M: Co sądzisz o twinlandczykach? 

E: Wszyscy są bardzo mili! Nie znam osoby, która byłaby negatywnie nastawiona do kogokolwiek.

M: Twoje życie przynosi ci sukcesy, czy porażki?

E: Raczej porażki.

M: Za kogo się uważasz? 

E: Za osobę, na którą zawsze można liczyć, mimo, iż właściwie wszystkich na znam. Taka szara myszka.

M: A na kogo ty możesz liczyć?

E: Jedną z takich osób jest Layla Lee, chociaż myślę, że każdy mógłby mi pomóc w trudnych chwilach.

M: Jeśli masz wyjść gdzieś ze znajomymi na miasto to gdzie pójdziecie?

E: Myślę, że z chęcią poszlibyśmy do kina, chociaż myślę, że prędzej zostalibyśmy w domu.

M: Ile razy okłamał cię ktoś z bliskich?

E: Wiele razy. Nigdy jednak nie obrażałam się na długo.

M: A ty ile razy?

E: Kiedyś kłamałam wtedy, kiedy tylko miałam okazję. Teraz się powstrzymuje. 

M: Jak zareagowała twoja rodzina i przyjaciele na to, że jesteś złodziejką?

E: Rodzina jeszcze nic nie wie, a przyjaciele to w większości również złodzieje.

M: Zamierzasz przyznać się rodzinie?

E: Może kiedyś...

M: Zdarzyło ci się kiedyś, że prawie się dowiedzieli?

E: Jestem bardzo ostrożna, więc na razie jeszcze nie.

M: A czasami nie boisz się, że się dowiedzą?

E: Owszem.

M: Nie lepiej byłoby się przyznać i nie martwić się, że mogą się dowiedzieć?

E: Ale wtedy nie mogłabym kraść! Zbyt wiele wyrzeczeń.

M: Rozumiem. Masz jakąś swoją paczkę?

E: Nie, mam jedną naprawdę bliską przyjaciółkę i wymarzonego narzeczonego i to mi zdecydowanie wystarczy. Poza tym, kiedy nie ma ich w pobliżu to z każdym da się poimprezować.

M: Na imprezach jesteś częściej gościem czy gospodarzem?

E: Zdecydowanie gościem. Lubię się wpraszać bez zaproszenia.

M: Chodzisz do jakichś klubów?

E: Rzadko.

M: Dużo pijesz?

E: Prawie wcale, tylko wtedy kiedy jest toast.

M: Masz jakichś wrogów?

E: Chyba tylko tą staruszkę która przywaliła mi torebką.

M: Doceniasz siebie?

E: Staram się, ale kiedy spojrzę na siebie w lusterku, to od razu wiem, że jestem bezużytecznym chwastem na tle cudownego społeczeństwa.

M: Jak wyglądają twoje relacje z szefem?

E: Rzadko się z nim widuję, ale myślę, że niedługo da mi awans.

M: Ile misji już miałaś?

E: 5 w tym 3 nie udane.

M: Lubisz kraść?

E: Tak, mimo iż to wielkie ryzyko.

M: Ukradłaś kiedyś coś cennego?

E: Nie, 20 monet to raczej nie majątek.

M: Interesujesz się biegami lub wyścigami?

E: Wyścigi to mój żywioł, ale niestety nie zajmuję dobrych miejsc.

M: Gdybyś miała wybrać pomiędzy wyścigami a karierą wybrałabyś...

E: Trudny wybór, ale jednak wybrałabym wyścigi. Za sam start 50 monet, czyli jednak trochę więcej niż 20 monet,

M: Chciałaś kiedyś zrezygnować z wyścigów?

E: Nie!

M: Z kim obecnie się przyjaźnisz?

E: Najbardziej to z Layla Lee i tobą. (Nie wiem czy z odwzajemnieniem)

M: Z mojej strony na pewno z odwzajemnieniem. Dziękuję, że mogłam przeprowadzić z tobą wywiad. Do widzenia! 




~"Może niektórzy uważają mnie za tą, co wpycha się tam, gdzie jej nie powinno być, ale tak naprawdę to jestem nawet całkiem spoko. Tak mi się przynajmniej wydaje."


5 komentarzy:

  1. Świetnie bawiłam się w trakcie wywiadu! I przy okazji zyskałam przyjaciółkę <3

    Elizabeth Murphy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałem się ze nawet tu przeczytam coś o sobie xD /Nate
    http://andro-ideal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz powinno być ,,była szczerą i koleżeńską złodziejką" :D

    R.I.P Elizabeth Murphy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, żartuję! Przecież Eli wciąż żyje... Tylko pod innym imieniem, zwodem itd... :D

      R.I.P Elizabeth Murphy

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony