czwartek, 19 marca 2015

Konkurs na człowieka od eventów!!! :) :) :)

Miło mi, móc wreszcie ogłosić konkurs na człowieka od eventów!

Niestety nasza kochana Amy Delevigne zrezygnowała z bycia człowiekiem od eventów.
Teraz będzie zajmować się wyglądem bloga. - Tak. To wszystko jej zasługa! ;)





A więc, na czym polega konkurs? - Konkurs polega na tym, aby opisać mi na PW fajny pomysł jaki konkurs można zrobić.  Warunki: 


- Trzeba być użytkownikiem TL

- Znajomość ortografii

- Stawianie "ą" "ę" "ł" "ź" itd.

- Używanie tylko i wyłącznie polszczyzny. (Oprócz słowa Event)






Jeśli ktoś nie wie jak się nazywam - Jestem Maddie Roonie.

Zachęcam was wszystkich do udziału w konkursie! Poprzeczka jest postawiona dosyć nisko, dlatego każdy ma duże szanse. Wygrać mogą trzy osoby. Koniec konkursu nastąpi 20 kwietnia 2015 roku. Jeśli do tego czasu nie zgłosi się co najmniej 10 osób będę czekać dalej. Natomiast jeśli do 10 maja wciąż nikt się nie zgłosi, konkursu nie będzie.




Powodzenia!






5 komentarzy:

  1. To nie dla mnie, ale powodzenia wszystkim uczestnikom xD

    Wendy Lloyd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że się zgłoszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie dla mnie, ale komuś na pewno się uda ;D PS. Kiedy będzie mój wywiad? :( Saoirse Ronan... 8)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony