środa, 11 marca 2015

Odcinek 2 Mari Shuffle - Przyjazna, słodka i towarzyska



Dzień dobry, tu Maddie Roonie!
Witajcie w drugim odcinku Maddie Show!
Jest dzisiaj z nami Mari Shuffle!






Maddie: Witaj w programie. Ciesze się, że przyszłaś.

M: Witam. Mi też jest bardzo miło.




Maddie: Jak oceniasz swoją karierę?

M: Moją pierwszą ścieżką kariery była 'Konserwacja powierzchni płaskich'. Jednak nie mogłam się w niej odnaleźć. Zmieniłam pracę i teraz jestem szczęśliwą kucharką. 

Maddie: Czyli odpowiada ci ta kariera?

M: Tak, chociaż nie ukrywam, że nie mogę doczekać się nowych, bardziej kreatywnych ścieżek kariery.

Maddie: A co możesz powiedzieć na temat twinlandczyków?

M: Są to początki świata Twinland, dlatego spotkać można wielu dążących w ambicji do bogactwa osób 

Maddie: Jak spotkać się ze znajomymi - To gdzie?

M: Jak spotkać się ze znajomymi to tylko na domówce 

Maddie: Kto jest dla ciebie przykładem?

M: Nie czuję potrzeby wzorowania się na nikim  Każdy z nas jest wyjątkowy i według mnie bezsensownym jest 'naśladowanie' drugiego człowieka lub wielbienie go. (Trochę wyolbrzymiłam, ale mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi)

Maddie: Co sądzisz o osobach które oceniają po wyglądzie i wadach?

M: Nie zaprzeczam, że wygląd jest ważny. Nieco on świadczy o cechach danej osoby, np. gdy ktoś jest czysty, schludnie ubrany i wyprostowany to kojarzy nam się z osobą zorganizowaną. Nie ma w tym nic złego. Gorzej byłoby całkowite odrzucenie człowieka poprzez cechy wyglądu, na które nie ma większego wpływu. A co do wad, to każdy ma jakieś i nie ma w tym nic złego. Chodzące ideały byłyby nudne.

Maddie: Jakie jest twoje motto życiowe?

M: ,,Nie odrzucaj możliwości poznania tego, co negatywne. Uważaj jedynie, żeby mu się nie poddać.'' -Norman Vincent Peale.

Maddie: Co musiałoby się wydarzyć, abyś zrezygnowała ze swoich przyjaciół?

M: Nie ma w moim słowniku takiego pojęcia jak rezygnacja z bliskich na rzecz czegoś…

Maddie: Gdybyś miała wybrać pomiędzy przyjaciółmi a rodziną wybrałabyś...?

M: Przyjaciół.

Maddie: Od kogo uzyskujesz największe wsparcie?

M: Największe wsparcie uzyskuję od chłopaka.

Maddie: Czujesz się dumna ze swojej kariery? 

M: Nie.. Jeszcze wiele przede mną 

Maddie: Twoje największe marzenie?

M:  Moim największym marzeniem jest zdanie matury ustnej z polskiego.

Maddie: Zaczynałaś od zmywaka, zaszłaś do posady kucharki. Czy nie myślisz o założeniu własnej restauracji? A może już masz restaurację?

M: W przyszłości rozważę założenie ciastkarni  Póki co zdobywam powoli doświadczenie jako kucharz.

Maddie: A twoje relacje z szefem?

M: Dogadujemy się całkiem nieźle.

Maddie: Czy jesteś dumna z tego kim jesteś?

M: Niczego w swoim życiu nie żałuję 

Maddie: Niedawno przeszłaś casting do konkursu Visionary. Jak się z tym czujesz?

M: Jestem zaskoczona.. Według mnie kreacja jest bardzo niedopracowana.. Miałam nie wysyłać, ale koleżanka mnie namówiła. Zobaczymy co z tego wyjdzie  Postaram się doszlifować umiejętności graficzne.

Maddie: Dziękuję za wywiad!

M: Ja też dziękuję za wywiad!



~"Uwielbiam matematykę, pizzę i ogórki kiszone. Dzień bez uśmiechu byłby dla mnie dniem nie wartym zapamiętania i zmarnowanym. Kocham seksi Angelę i serdecznie pozdrawiam zarówno ją jak i wszystkich tutaj!"




Dziękujemy za oglądanie i do zobaczenia w następnym odcinku!

3 komentarze:

  1. Świetny wywiad <3

    Elizabeth Murphy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie troszkę lepiej :) Czekam na kolejny! :)

    Emiliy Shelley

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie troszkę lepiej :) Czekam na kolejny! :)

    Emiliy Shelley

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony